As far as the eye can see

Thursday, September 25, 2014

A while ago we went to the beach! :D It was so beautiful! (yeah, I just finally got the pics loaded..) :t
 






Going to the beach is to much fun! We dug holes in the sand, buried people, swam into the deep (somewhat cold) water! It was wonderful! My sister even climbed a HUGE sand dune! I didn't do it though, I knew I would have been too tired! ;)

                                                    Do you like the beach?
                                                             What is your favorite part of the beach?
                                                                         Would you climb a HUGE sand dune? 

14 comments

  1. Sounds like a lot of fun! It's been way too long since I've gone to the beach, but I do remember it being a *lot* of fun building sand castles with Papa! You did a nice job with writing your name in the sand!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was fun! :D Building sandcastles are fun! ;) I love burying people in the sand... ;) Thanks, hahaa, my name was written all over the beach from so many mistakes. Lol! :)

      Delete
  2. Looks like you had a great time! :)
    I love, love the beach! It's so fun swimming! Love how you wrote in the sand :)
    I like walking right along the shore barefoot, when the waves are peaceful, on a cool, breezy day. It's so beautiful and calm.

    MJ // www.littlepandacrafts.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. We did! :) It is fun swimming! Thanks, it was fun! Yes, it is! Its so, peaceful. :)

      Delete
  3. Awh, I love your sand drawings!! We like to do that in the snow, when we have any lol =) I like "jumping" or "chasing" the waves, but not swimming in the actual ocean. Brr! lol ;) I have climbed sand dunes, in Michigan, actually! I wonder if they were the same ones! hehe =) Beautiful post, Sarah, and I love your new design! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Jessica! :D I have never tried that before, I will have to! Haha, it was a little cold but it was worth it! Thanks, Jessica! I love it too!

      Delete
  4. Wow Sarah! Your pictures are so beautiful! I especially like the one of the wave coming in and your name written in the sand! Your handwriting is so pretty! Sounds like you had a marvelous time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I love the waves too, I was practically putting the camera in the sand, hoping the waves weren't too big! ;) Thanks! I like making it squiggly. :)

      Delete
  5. Sarah, your photography is amazing! love, love, LOVE the picture of the sand and waves...oh, and the boat. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Bree! :D Be too! I love the haziness around the boat, its so neat! I didn't even edit it! :)
      ~Your sis,
      Sarah Margaret♥

      Delete
  6. Hi Sarah,
    I love the beach too. I love swimming in clear water!! :) I love building sand castles and riding the waves in my tube!!! I would climb a sand dune if our beaches had one!!
    Check out my blog and follow it!!! creatingpreciousmoments.blogspot.com
    Love in Christ,
    Ashley

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! It was a little cloudy though.. :P Haha, yeah the one that was there was HUGE!!! :) I'll go look at it! Wanna swap being followers? ;) I always love getting followers! I'll be sure to check it out!

      Delete
  7. This is such a beautiful post! Oh.. and I love your handwriting hahaha! I love the beach too, except I don't get the chance to go there regularly. Only once in a while.
    I love this post!<3
    June
    The Journeys' of my beating heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :) I like writing in the sand, have you ever tried it? :) Yes, we usually go once a year.. :)
      Thank you! :)

      Delete

*waves* hey there! thanks so much for commenting - just please remember to keep it clean <33

Popular Posts

i'm also on...

nanowrimo: sare meg

camp nanowrimo: sare meg

pinterest: sarah margaret

google+: sarah margaret

follow by email