mini shells || down a river

Wednesday, August 17, 2016


A week or so ago we went tubing down a river WHICH WAS SUPER COOL. So we got to the place and ended up having to wait 45 minutes because a large group just went in and they were out of tubes.

so I sat around and plucked grass out of the earth and put it on Julia's lap. #sisters

Part of the time going down the river it was around 4-5 ft. at the deepest..at the shallowest it was maybe a few inches so I often stopped and jumped off to grab those shells that glittered at me. THE LITTLE MINI SHELLS ARE SO ADORABLE why are things so much cuter when they are small.

Filling cracks in my driveway with tar stuff? well, I can check that off my bucket list. xD

We live in an old country home (around 100 years old), and fixing it up is actually really fun. The other day I spent a couple hours filling in cracks in the driveway while listening to a ton of audio books. xD

Come on, you've always wanted to do it. ADMIT IT. My grandpa stopped by when I was working on this (it took me over 6 hours total..) he called me a Tar Woman. lolol.


do you do a lot of projects?
have you ever gone tubing down a river?


18 comments

  1. That sounds like a lot of fun!
    LOL, filling cracks with tar?! It does sound kind of fun... I guess. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. it wasn't that bad--I did have to jump in the pool after and then shower because I had a ton of pebbles in my hair from cleaning it all out with the power pressure thing. xD

      Delete
  2. OHHHHH... You know I am not sure if I would like doing this haha especially if its hot. But sounds like it was okay! I have gone tubing down a river with a complete stranger... lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was a warmer day--but not THAT not. Not cook the egg on the sidewalk hot. ;) A COMPLETE STRANGER? lolol. How did that happen??

      Delete
  3. That looks/sounds like quite a bit of work! But I'm sure an audiobook helped. My go to would be music. ;) I LOVE MUSIC, OKAY?!?! ;) Tar Woman. Haha. That kinda sounds like a Grandpa joke... AND YES. I HAVE GONE TUBING. We went last summer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUSIC IS AMAZING I KNOW GAH. so awesome.

      lolol. Yup. xD Wasn't it so cool?! It was so peacefully still--well, except for when someone got stuck. xD

      Delete
  4. Oh my goodness, tubing is THE BEST. I went - was it a year ago? yeah - with my family, and we had a blast. Though, like you said, the water wasn't super deep. xD But it was definitely an awesome memory to make! I CAN'T WAIT TO DO IT AGAIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it was so cool! The seaweed is pretty gross tho. xD I think next time I'd like to try kayaking. IT WOULD BE SO AMAZING.

      Delete
    2. Kayaking is super fun, too! BUT PADDLE-BOARDING EVEN MORE SO. I love paddle-boarding. Wish I could do it again. :D

      Delete
    3. oooooohhhh. paddle boarding sounds like AWESOMENESS.

      Delete
  5. Floating down rivers are THE BEST. Sadly, it's one of those places I would never bring my camera in proximity-- I'd have to borrow my brother's tiny camera / GoPro thingymabob. But ahh, I love old houses, as well! Just working on decorating houses is so fun, but it's not like I want to be an interior decorator. Julia would (and is, overall) better at it, though! xD

    xoxo Morning

    ReplyDelete
    Replies
    1. ugh. I know. I wish I could have taken some pics but I'm NOT bring my DSLR into water...yikes.

      oh, totally--she's pretty awesome at it. I'm just her sidekick that cuts in for her when she paints. xD

      Delete
  6. I START A LOT OF PROJECTS BUT NEVER FINISH THEM. Sigh. It's a problem. I think I take after my parents -- they've been saying that they'll paint the house ever since we moved in thirteen years ago, but it still hasn't happened. Oh well. #procrastinationforlife

    // katie grace
    a writer's faith

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey, you've finished multiple books, kay?! lolol. Maybe you should go out there and start painting the house..then again, you don't exactly want a half painted house... xD

      Delete
  7. hahaha oh my goodness this post is so simple and cute.
    picking grass and putting it your sister's lap!!!! YES YES YES HAHA SISTER THINGS.
    and are you kidding me hand me the tar woman I want to try this too.

    Randy Abby
    WAKE ME UP Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw, thanks so much! <3
      lol! yesss. I always do it for some reason. It's amusing or something. :P
      DO IT. getting rocks in your hair is the BEST THING EVER. hahahaa. but really, it's super satisfying when you can just do something like that without ever having done it before. oh yeah. xD

      Delete

*waves* hey there! thanks so much for commenting - just please remember to keep it clean <33

Popular Posts

i'm also on...

nanowrimo: sare meg

camp nanowrimo: sare meg

pinterest: sarah margaret

google+: sarah margaret

follow by email