grass tastes sweet? || craziest texts

Sunday, September 25, 2016







Hannah and I (from the Relentless Daydreamer) have known each other for...well, our whole lives. Sometimes we can be


"normal" and others times well, you know what I mean, right? I really don't know who this conversation got so crazy. I'd blame it


on the nail polish remover I "tasted." Although, I don't know what Hannah's excuse is. xD To be honest, I'm not sure if this


makes any sense. I'm the one talking in the blue text in case yer wonderin'





I've sided over to jeans and long sleeves for the past few days. I know, fellow summer lovers, I can hear your cries. It's just been


super chilly lately--which hasn't been that bad. I really must make myself some hot cocoa for the new season..





CAN YOU PEOPLE BELIEVE CHRISTMAS IS IN 90 DAYS I KNOW IM SORRY HOW COULD I WHAT DID I JUST DO





okay, something better...uh. 2017 IS IN 97 DAYS






okay, um. THANKSGIVING IS IN 59 DAYS.





uhhhh, nanowrimo starts in 40 days *freaks self out*






wow. I think I just crushed all your poor little souls. um, I'm off to go eat chocolate cake. bye people. *whispers* sorrrrryyyyy




what is the craziest topic you've talked about that you can remember?

are you a "counting down" person?


22 comments

  1. Lol I love how we've actually had weirder conversations than this...this is pretty great tho, XD
    And I literally have no excuse for that other than I had just drank a really tall iced coffee and was in a general random mood. XP

    NANO CANNOT BE IN 4O DAYS DON'T DO THIS TO ME

    I want chocolate now...*goes off to make cookies*

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol yeah I know even though I can't think of any on the top of my head. but yeah, it gets pretty awesome. xD
      ahhhhh, iced coffee is to blame is it? muahahaaaaa

      Delete
  2. YESSSS....Christmas!!! Started singing Christmas songs already LOL xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh my goodness wait for thanksgivinggggggg. It will be November until I start listening to it--not YET. Although, I do like it. xD

      Delete
  3. OK...this post was hilariously funny and slightly depressing. xD Hilarious as in those texts are totally relatable. Slightly depressing as in those numbers you just shared. CHRISTMAS IN 90 DAYS? NANOWRIMO IN 40? *freaks out* *wants your chocolate cake*

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry for the depressing part. xD IKR? It's pretty nuts..three months is a lot, but not. I mean, three months ago was June--so. You know. xD

      *glances at cake in fridge* *looks back at you* I guessss you can have some. xD xD

      Delete
  4. Your blog IS SO CUTE. YOU ALWAYS DO IT (& btw u should put our, e-hem, 'emoji conversation' on here) XD XD XD.
    -Mic

    ReplyDelete
    Replies
    1. awwww, thanks, dearie!! <333333 lol that was the best xD

      Delete
  5. NaNoWriMo is so stinkin' close. O.o I'm sort of freaking out, and I need to make sure I plot at least a chapter or two a day. *rubs hands nervously*

    Aww, it's still pretty much summer here. :) Which I am happy about, because even though I like fall better, the cold months will last for a really long time here, so I'm savoring the last bits of summer while I can. BUT FALL IS COMING! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I. KNOW. GAH. so I've decided I'm finished my novel. I'm currently at 44k and hoping to reach around 60k. So, I'm going to use NaNo to finish it up even if I'm technically not writing 50k..WHO CARES. xD Good luck on your plotting!! <333333

      aww, lucky. It's pretty cold--I cracked out the over sized sweaters and jeans a few days ago once it started getting into the 60 degrees area. :P It's crazy how fast is changes! It's like, a few weeks ago is was super warm. :P

      Delete
    2. okay so the weather changed like THAT where I am. o.o LIKE NOW IT'S SO COLD. And I chased my dog for forty-five minutes around the neighborhood in the frigid air, so now I have a cold. *sniff*

      BUT FAAAALL. <3

      Delete
    3. awwww colds are no fun. :P hope you start feeling better soon! <3333333

      Delete
  6. WAAAAIIIIIITTTTT WHY DID YOU DO THIS??!?? 90 days until Christmas?! (Technically it'd be like 88 days now, sooo.... EVEN WORSE.) AGH. (It's okay though... ;))And yeah, I guess I countdown! Sort of. XD You guys literally text about eating grass?! lol I probably would too if I were in a super goofy mood. ;) And if I'd ever tasted grass...which I have not...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I KNOWWWW WWWWHHHATTT DIDDD I DOOOOO. About three months is longer than you think tho. I mean, three months ago was June. so, yeah.

      lol, yes. for real. We get on some pretty odd topics, although, we CAN be serious. Sometimes. Maybe. xD

      Delete
  7. Those texts tho. XD

    Bring back good memories on my part. <3 AND I THINK BROCCOLI TASTES LIKE LADYBUGS BUT I'VE NEVER TASTED LADYBUGS.

    Okay. I just made things weird. Bye.

    xx Mackenzie

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol yes I know. That pretty much sums it up *nods*

      wait. broccoli tastes like ladybugs? I have never tasted that..unless, of course, you ate a ladybug in your broccoli. ew, that's a horrid thought. anyyyyywayyyssssss

      I just made things weirder. byyyeeeeeeee.

      Delete
  8. This post is hilarious!! Hmm, I have had a lot of crazy text conversations! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Some of them are just so crazy then don't even make sense sometimes, if you know what I mean. xD lolol!!

      Delete
  9. This post is the best! I'm laughing so hard right now.
    40 days? *engages panic mode* I haven't even thought about NaNo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol!! I was pretty much laughing like nuts when we were messaging with one another. xD
      I KNOW. IT"S NUTS. like, gosh. I'm just continuing on with my book for nano so it's not as stressful for me..are you doing it?

      Delete

*waves* hey there! thanks so much for commenting - just please remember to keep it clean <33

hello there fellow human. i'm sarah - the introverted extrovert. just a teenage girl who apparently likes to embarrass herself {as you will see here}

Popular Posts

followers

i'm also on...

nanowrimo: sare meg

camp nanowrimo: sare meg

pinterest: sarah margaret

google+: sarah margaret

all images taken by me. credit to internet for GIF's. template off etsy - altered by me. please do not steal. thanks!